«Περί … Αντιγραφής»

Επιστολή του Διευθυντή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού

zevg

«ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
      ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ

«Περί … Αντιγραφής»

       Τις τελευταίες ημέρες το σχολείο μας έγινε στόχος υβριστικών και προσβλητικών  επιθέσεων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τον συμπολίτη μας κ. Κ. Σχοινοχωρίτη, ιστορικό, αρχειονόμο-βιβλιοθηκονόμο, υποψήφιο διδάκτωρα του Ιόνιου Πανεπιστημίου, όπως υπογράφει, με αφορμή εργασία των μαθητών της Έκτης τάξης του σχολείου του σχολικού έτους 2015-2016, η οποία έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Κατηγορεί λοιπόν, ο εν λόγω κύριος,   τις εκπαιδευτικούς του σχολείου Αριστείδου Αλεξάνδρα και Μαρκέλλου Πηνελόπη, υπό την καθοδήγηση των οποίων υλοποίησαν οι μαθητές το πρόγραμμα «Ζευγολατιό, ο τόπος μου»,  ότι τμήματα της εργασίας των μαθητών αντιγράφηκαν ατόφια, καρμπόν κατά τα λεγόμενά του, από την ιστοσελίδα http://www.zevgolatio.grστην κατηγορία «Ενορίες Ναοί Ξωκλήσια του Ζευγολατιού», Αύγουστος 2013-  την οποία επιμελείται ο ίδιος και  ότι «δεν σεβάστηκαν τον προσωπικό κόπο και μόχθο και την εργασία αυτού που πρωτογράφει κάτι» μη αναγράφοντας την πηγή των πληροφοριών και ποιανού είναι το κείμενο. Λοιδορεί τις δασκάλες, αυτοαποκαλούμενος και συνάδελφος, από πού και ως πού άραγε, «για τη διαπαιδαγώγηση που παρέχουν με αυτόν τον τρόπο στους μικρούς μαθητές, στους αυριανούς πολίτες», όπως αναφέρει επί λέξει και απαιτεί να κατέβει η εργασία από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Ενημερώνουμε λοιπόν, τόσο τον εν λόγω κύριο όσο και τους ακόλουθούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι έσπευσαν να συμφωνήσουν και να υπερθεματίσουν σε βάρος των εκπαιδευτικών, ότι οι πληροφορίες  που χρησιμοποιήθηκαν για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας αντλήθηκαν από το αρχείο του σχολείου μας και συγκεκριμένα από προηγούμενη εργασία μαθητών του σχολείου με τίτλο «Τα ξωκλήσια του Ζευγολατιού», η οποία υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 1998-1999 και αναρτήθηκε στην πρώτη ιστοσελίδα του Σχολείου μας, καθώς επίσης και από το έντυπο «Γνωρίστε τη Βόχα» του πρώην Δήμου Βόχας, έκδοσης 2009.
Το φωτογραφικό δε υλικό δημιουργήθηκε από τις εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με επιτόπιες επισκέψεις στα εξωκλήσια του χωριού.
Με αφορμή την εν λόγω καταγγελία αντιπαραβάλαμε τα κείμενα του 1999 με τα κείμενα του 2013 της ανωτέρω ιστοσελίδας και διαπιστώσαμε το εξής εξωφρενικό!!!

Τα κείμενα του 2013, τα οποία ισχυρίζεται ο κ. Σχοινοχωρίτης ότι αποτελούν δική του εργασία και προσωπικό κόπο και μόχθο είναι ακριβώς τα ίδια με τα πρωτότυπα κείμενα της σχολικής εργασίας του 1999.
Μα ούτε κόμμα να μην αλλάξει;
Πού είναι η γνώση και τήρηση των επιστημονικών κανόνων που επικαλείται ο υποψήφιος διδάκτωρ;
Πού είναι ο σεβασμός της εργασίας του άλλου;
Ποιος είναι ο αντιγραφέας στην προκειμένη περίπτωση;

Αυτά και πολλά άλλα εύλογα ερωτήματα θα πρέπει να απαντηθούν από τον καταγγέλλοντα, από τον οποίον απαιτούμε να ανακαλέσει τα γραφόμενά του και να ζητήσει τουλάχιστον δημόσια συγγνώμη από τις θιγόμενες εκπαιδευτικούς.

Προς απόδειξη των ισχυρισμών μας θέτουμε στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου για αντιπαραβολή τα πρωτότυπα κείμενα της μαθητικής εργασίας του 1999 και τα αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.zevgolatio.gr του 2013.

Τα παραπάνω θα κατατεθούν ως αποδεικτικά στοιχεία σε μηνυτήρια αναφορά  στην Εισαγγελία Κορίνθου σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθούν ηθικά οι θιγόμενες δασκάλες.

                                                                                     Ο
Διευθυντής του σχολείου
Δημάκης Αντώνιος»

Advertisements

One comment

  1. Το ήθος του εγνωσμένης αξίας διευθυντή Αντώνη Δημάκη αποτελεί εγγύηση για την εγκυρότητα των λόγων του!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s